MELD JE AAN VOOR DE CORE EN YOGA CHALLENGE IN FEBRUARI!

28 dagen lang elke dag buikspieren….

4 weken lang 2 yogalessen per week…..

Week 3: Piramideloop.

2’4’6’6’4’2′ pauze 1’2’3’3’2’1′

De pauzes uitleg: 1’=wandel, 2′ wandel/dribbel, 3′ wandel/dribbel.

De langere pauzes zijn dus actief, anders koel je teveel af.

Personal training bij Dubbelgestrikt!

Vanaf heden kun je terecht voor 1 op 1 begeleiding.

Een traject duurt 6 weken en je kunt kiezen voor hardlopen, fitness of yoga….of alledrie om te ontdekken wat bij jou past! voor meer info zie de kop “personal trainingen”. Of bel/ app voor meer informatie met 06-46552659.

17 thoughts on “Laatste nieuws”

  1. Wat een informatieve website, inzichtelijk en overzichtelijk! Veel succes in de toekomst, maar dat zal wel lukken: je bent gewoon goed!

  2. Hoi Mirjam,

    Ziet er goed uit!
    Ik heb even kort rondgekeken.
    Maar zal zeker binnenkort alles doornemen.

    Succes met je nieuwe bedrijf.

  3. Rennen bij Mirjam is een aanrader, je merkt echt dat ze haar vak verstaat, kan je goed motiveren en veel goede adviezen ook bij blessures, maar hoe ze te voorkomen. Veel individuele aandacht. Altijd gevarieerde trainingen, of je nu yoga en rennen doet, circuit training of hardlopen maakt niet uit geen keer is het zelfde. Komt er nog bij dat het altijd erg gezellig is.

  4. Ha Mirjam, jammer dat ik niet in Olst woon. Ik zou graag op dinsdagochtend om 6.30 mee willen doen. Lijkt mij heerlijk om zo de dag te beginnen!

  5. Bij onze – altijd goedgemutste – Mirjam is het heerlijk en heel plezierig sporten: bewust en aandachtig bewegen bij de yoga, kracht opdoen en alle spieren trainen tijdens de circuittraining en elke week een ander rondje in wisselende tempo’s lopen bij de hardlooptraining. Je kunt het zo inspannend maken als je wil, maar als het iets rustiger moet: Mirjam houdt met iedereen rekening.

  6. Drie jaar geleden ben ik bij Mirjam gestart in de beginnerscursus, ik was toen 60 jaar en had geen ervaring met hardlopen. Na de beginnerscursus ben ik blijven trainen bij Mirjam en loop ik mee met de zaterdaggroep. Ik heb ontdekt dat het hardlopen mijn conditie verbetert en onder leiding van Mirjam heb ik een goede looptechniek ontwikkeld. Afgelopen voorjaar hebben we zelfs van Deventer naar Olst gelopen, wat een geweldige ervaring! In de zaterdag groep is het een combinatie van gezelligheid en serieus rennen.

  7. De intervaltraining bij Mirjam op zaterdag geeft me altijd weer net het duwtje in de rug om nog harder te gaan en het onderste uit de kan te halen!

  8. Stimulerend, het hardlopen op zaterdagochtend met de groep onder leiding van Mirjam. Afwisselend en aangepast aan de individuele niveaus.
    Ik mis de lessen deze laatste maand van 2020.

  9. Ik loop nu bijna 2 jaar bij Dubbelgestrikt. Jaren terug ook eens geprobeerd om te beginnen met hardlopen maar dat liep op niks uit. Daarna lang gedacht dat hardlopen ook niks voor mij was.
    Bij Dubbelgestrikt ben ik begonnen met personal training. Persoonlijk advies en op mij afgestemde trainingen. Als ik ergens een pijntje had wist Mirjam precies hoe ze de training daar op moest aanpassen, dus geen blessures opgelopen. In het eerste jaar is het gelukt om de Zevenheuvelenloop (15km) te lopen 😀 Daar was ik natuurlijk onwijs trots op.
    De basis met personal training heeft er voor gezorgd dat ik nu nog steeds enthousiast ben over hardlopen en naast de groepsles (altijd gevarieerd en goed voor de afwisseling) ook nog 2 keer per week alleen loop. Daarnaast kom ik ook regelmatig voor een massage bij Dubbelgestrikt. Goed voor de rust (rust is net zo belangrijk als trainen) en de benen blijven soepel en vrij van blessures!

  10. Trainen bij Mirjam is super leuk en heel gevarieerd!
    Loopscholing, interval en duurtraining op zaterdagochtend met voldoende individuele aandacht.
    De fitness groep op vrijdagochtend is een goed begin van het weekend ;-))

  11. In 2020 ben ik gestart in de groep op zaterdagochtend. Na jaren alleen te hebben gelopen en geen enkele ervaring te hebben met interval trainingen is deze vorm van training erg leuk en gezellig. Het lopen in een groep motiveert mij om naast duurloop ook interval te trainen en oefeningen te doen. Mirjam geeft gevarieerde trainingen, elke week is weer anders.

Laat een reactie achter aan Mancy van den Brink Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *