MELD JE AAN VOOR DE FITNESS EN/OF LENTEYOGA CHALLENGE, START 8 MAART!

Wanneer je de corechallenge heb gemist, dan kun je je aanmelden voor 3 maart…. 28 dagen lang elke dag buikspieren….Elke dag een nieuwe video van 10-15 minuten die je op je eigen moment kunt doen… Wel die dag natuurlijk. Want… De volgende dag ligt er alweer een nieuwe voor je klaar. Kosten 5 euro per week, 20 euro voor de challenge. Opgeven per app naar 06-46552659. Opgeven vóór 3 maart.

Lenteyoga, hop naar buiten!!!! 4 weken lang 2 yogalessen per week…..Je was het van plan, maar het kwam er nog niet van… Fijne Hatha flow lessen van ongeveer 30 minuten, gefilmd vanuit de natuur. Ruimte voor je geest en lijf!

Fitness, een training van 30 minuten, waarbij je hele lichaam wordt getraind.

2x per week een nieuwe les, 8 voor de maand. Kosten 5 euro per week, 20 euro voor de challenge. Opgeven per app naar 06-46552659 vóór 8 maart.

Zaterdag trainingen:

op naar de 10 km!

Week 9: DL 55’……. Een mooi, afwisselend rondje helpt!

Week 8: 7×4′ vlot (maar wel ontspannen) p1′ wandel.

Week 7: 2×25′ tamelijk vlot, met 3′ wandel pauze.

Week 6: 10×3′ p 1’w/d. Deze week is lastig lopen ivm de sneeuw. Mijn advies is om een route te pakken op de weg, waar is gestrooid. Inmiddels is er op veel wegen en fietspaden gestrooid. Wanneer je geen ronde kunt vinden, pak dan een stuk die wel ijsvrij is en loop heen en weer. Of een rondje!

Week 5: (1-1) (2-2) (3-3) (4-4) (3-3) (2-2) (1-1) pauze tussen de tempo’s 1′ wandel, pauze tussen de series 2′ korte wandel/ daarna dribbel. Die dribbel is echt belangrijk om je conditie op te krikken.

Week 4: 2x 20′ vlotte Duurloop. p 5′ waarvan zeker 3′ dribbel.

Personal training bij Dubbelgestrikt!

Vanaf heden kun je terecht voor 1 op 1 begeleiding.

Een traject duurt 6 weken en je kunt kiezen voor hardlopen, fitness of yoga….of alledrie om te ontdekken wat bij jou past! voor meer info zie de kop “personal trainingen”. Of bel/ app voor meer informatie met 06-46552659.

19 thoughts on “Laatste nieuws”

  1. Wat een informatieve website, inzichtelijk en overzichtelijk! Veel succes in de toekomst, maar dat zal wel lukken: je bent gewoon goed!

  2. Hoi Mirjam,

    Ziet er goed uit!
    Ik heb even kort rondgekeken.
    Maar zal zeker binnenkort alles doornemen.

    Succes met je nieuwe bedrijf.

  3. Rennen bij Mirjam is een aanrader, je merkt echt dat ze haar vak verstaat, kan je goed motiveren en veel goede adviezen ook bij blessures, maar hoe ze te voorkomen. Veel individuele aandacht. Altijd gevarieerde trainingen, of je nu yoga en rennen doet, circuit training of hardlopen maakt niet uit geen keer is het zelfde. Komt er nog bij dat het altijd erg gezellig is.

  4. Ha Mirjam, jammer dat ik niet in Olst woon. Ik zou graag op dinsdagochtend om 6.30 mee willen doen. Lijkt mij heerlijk om zo de dag te beginnen!

  5. Bij onze – altijd goedgemutste – Mirjam is het heerlijk en heel plezierig sporten: bewust en aandachtig bewegen bij de yoga, kracht opdoen en alle spieren trainen tijdens de circuittraining en elke week een ander rondje in wisselende tempo’s lopen bij de hardlooptraining. Je kunt het zo inspannend maken als je wil, maar als het iets rustiger moet: Mirjam houdt met iedereen rekening.

  6. Drie jaar geleden ben ik bij Mirjam gestart in de beginnerscursus, ik was toen 60 jaar en had geen ervaring met hardlopen. Na de beginnerscursus ben ik blijven trainen bij Mirjam en loop ik mee met de zaterdaggroep. Ik heb ontdekt dat het hardlopen mijn conditie verbetert en onder leiding van Mirjam heb ik een goede looptechniek ontwikkeld. Afgelopen voorjaar hebben we zelfs van Deventer naar Olst gelopen, wat een geweldige ervaring! In de zaterdag groep is het een combinatie van gezelligheid en serieus rennen.

  7. De intervaltraining bij Mirjam op zaterdag geeft me altijd weer net het duwtje in de rug om nog harder te gaan en het onderste uit de kan te halen!

  8. Stimulerend, het hardlopen op zaterdagochtend met de groep onder leiding van Mirjam. Afwisselend en aangepast aan de individuele niveaus.
    Ik mis de lessen deze laatste maand van 2020.

  9. Ik loop nu bijna 2 jaar bij Dubbelgestrikt. Jaren terug ook eens geprobeerd om te beginnen met hardlopen maar dat liep op niks uit. Daarna lang gedacht dat hardlopen ook niks voor mij was.
    Bij Dubbelgestrikt ben ik begonnen met personal training. Persoonlijk advies en op mij afgestemde trainingen. Als ik ergens een pijntje had wist Mirjam precies hoe ze de training daar op moest aanpassen, dus geen blessures opgelopen. In het eerste jaar is het gelukt om de Zevenheuvelenloop (15km) te lopen 😀 Daar was ik natuurlijk onwijs trots op.
    De basis met personal training heeft er voor gezorgd dat ik nu nog steeds enthousiast ben over hardlopen en naast de groepsles (altijd gevarieerd en goed voor de afwisseling) ook nog 2 keer per week alleen loop. Daarnaast kom ik ook regelmatig voor een massage bij Dubbelgestrikt. Goed voor de rust (rust is net zo belangrijk als trainen) en de benen blijven soepel en vrij van blessures!

  10. Trainen bij Mirjam is super leuk en heel gevarieerd!
    Loopscholing, interval en duurtraining op zaterdagochtend met voldoende individuele aandacht.
    De fitness groep op vrijdagochtend is een goed begin van het weekend ;-))

  11. In 2020 ben ik gestart in de groep op zaterdagochtend. Na jaren alleen te hebben gelopen en geen enkele ervaring te hebben met interval trainingen is deze vorm van training erg leuk en gezellig. Het lopen in een groep motiveert mij om naast duurloop ook interval te trainen en oefeningen te doen. Mirjam geeft gevarieerde trainingen, elke week is weer anders.

  12. Fijn om in deze coronatijden toch door te kunnen trainen! Deze maand doe ik mee aan de core-challenge: ik begin elke dag – early in the morning – met een uitdagende en gevarieerde oefeningenset. Elke dag weer anders en elke dag met een enthousiaste Mirjam. Dank!

  13. Yess de core en yoga challenge van februari afgerond!! Super leuke uitdaging. De core was soms pittig maar doordat je je iedere dag (kort) en op je eigen niveau aan de slag gaat, merk je echt na een tijdje dat de oefeningen je makkelijker af gaan en je echt meer kan. Ook ervaar ik dat ik tijdens het hardlopen er voordeel aan heb. Er is meer stabiliteit. De yoga was heerlijk om te doen en gaf mij rust, energie en ruimte. Oh ja en dan vergeet ik nog helemaal de killerbody die ik er aan over heb gehouden 😉

Laat een reactie achter aan Saskia Antwoord annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *